Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Reflektory symetryczne , ktoś spotkał?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Reflektory symetryczne , ktoś spotkał?

    zdjęcie poglądowe (ale dokładnie w tym samym miejscu mam uszczerbek).Na zdjęciu jest zaznaczone która to uszczelka (od strony kierowcy)

    [ Dodano: Pią 17 Sty, 14 18:03 ]
    i jak ? masz tą ANDRU123 ?
    jamire

  • #2
    Reflektory symetryczne , ktoś spotkał?

    Witam. Od pewnego czasu zbieram podzespoły do przeróbki na Xenon (O2 Tour). Zakupiłem nowy reflektor xenonowy przed FL , po załączeniu wiązka światła wyglądała OK, jednak chciałem zobaczyć żarnik czy jak reszta jest nowy. Po demontażu zwróciłem uwagę na przesłonę która co prawda posiada uskok, ale obie linie są w poziomie, w drugim reflektorze który posiadam już od pewnego czasu linia po uskoku na przesłonie jest opadająca... posiadam też samą soczewkę w której przesłona identyczna jak w zakupionym wcześniej reflektorze poza tym na przesłonie i na dodatkowej blaszce służącej do przestawiania świateł na ruch lewostronny wybite jest EU. Ponieważ sprawa nie dawała mi spokoju postanowiłem wymontować soczewkę z podejrzanego reflektora (co nie było takie łatwe) i okazało się że na przesłonie wybite jest SAE, a na blaszce EU... SAE kojarzy mi się normą amerykańską, a raczej nie kojarzę żeby tam były sprzedawane Skody.. Czy koledzy spotkali się reflektorami symetrycznymi do O2?
    Załączone pliki


    Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
    CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

    Komentarz


    • #3
      pietrek125, podejrzewam, że ta przesłona z prawej strony to pochodzi nie z ksenonu tylko z lampy soczewkowej na H7 ( z wersji OII Scout 4x4 ).
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz


      • #4
        Też tak myślałem , ale w drugim reflektorze, też jest taka jak ta prawa jedyna różnica to że nie jest czarna ,tylko ocynk i tez ma wybite EU. Poza tym soczewki H7 maja inna konstrukcję inne mocowanie żarówki...


        Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
        CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

        Komentarz


        • #5
          W lampie soczewkowej te blaszki wygladaja inaczej, nie maja tego mocowania na wkrety.
          Tu te blaszki sa wkrecane, w soczewkowym trzeba je rozgiac, zeby wyjac.

          Te wkreciki beda wynikac z tej zaleznosci:



          Na tym zdjeciu widac jak wyglada z soczewki:



          Nie wiem tylko po co ktos tu tak kombinowal. Ja te blaszki poodginalem o 180' i zlozylem - swieci idealnie.

          W tym temacie opisane jest co i jak:
          Forum - Octavia Club Polska
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            No i wszystko się zgadza jak na zdjęciu przedstawionym przez kol. Maicroft obydwie lampy maja silniki krokowe na 4pin wtyk 12v do przetwornicy 3pin, soczewka z blaszka trzymajaca żarnik na dwa wkręty, tylko te przesłony inne...


            Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
            CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

            Komentarz


            • #7
              A moze to tak ma byc.

              W jednej lampie jest taka, w drugiej inna, potem jedno swiatlo swieci wyzej, drugie ciut nizej (najczesciej lewe). Jak przestawisz blaszki to obie swieca na plasko, a jak dasz w druga strone, to obie maja zalamanie.
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                W tym momencie juz w obydwu są blaszki EU bo jak wymontowałem soczewkę to założyłem blaszkę z tej trzeciej soczewki...
                I przy okazji jeszcze pytanko w jaki sposób jest połączony silniczek do soczewki H7 ?. Bo z tego co się zorientowałem do soczewki H7 przychodzi silniczek prostokątny taki jak przy standartowej lampie... i jeżeli do soczewki H7 przychodzi łącznik plastikowy z gniazdem kulki o konstrukcji takiej jak w soczewce HID ale o średnicy takiej jak w silniczku prostokątnym...?


                Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X